DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Технологій та дизайну >
Кафедра культурології, філософії та музеєзнавства >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Сучасні соціокультурні практики: компетентнісно-аксіологічний аспект >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16530

Назва: Напрями розвитку педагогічної культури старшокласників як майбутніх учителів
Автори: Крупіна, Л.
Ключові слова: педагог
педагогічна культура
майбутній вчитель
педагогічні кадри
профорієнтація
профорієнтація старшокласників
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): Актуальний запит українського суспільства на Нову школу і у зв’язку з цим на популяризацію професії педагога, формування у старшокласників професійно важливих мотивів, якостей, особистісних рис, необхідних для отримання педагогічної професії, потребує реалізації комплексу заходів щодо організації відповідного змісту профорієнтаційної роботи серед учнів ЗНЗ, першочергово – в системі «ліцей (базова школа) – педагогічне училище (коледж)», спрямованих на виховання стійкого інтересу до педагогічної професії, розвиток умінь і навичок, необхідних для майбутньої педагогічної діяльності, підвищення рівня педагогічної підтримки професійного самовизначення старшокласників. Нами визначено три напрями реалізації такого запиту – аксіологічний, когнітивно-інтелектуальний, компетентнісний.
Опис: Крупіна Л. Напрями розвитку педагогічної культури старшокласників як майбутніх учителів / Л. Крупіна // Сучасні соціокультурні практики: компетентнісно-аксіологічний аспект: Збірник статей і матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 10-літтю кафедри культурології та методики викладання культурологічних дисциплін ПНПУ імені В.Г. Короленка (29-30 березня 2018 р.). – Полтава: ПП «Астрая», 2018. – С. 95-100.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/16530
Розташовується у зібраннях:Сучасні соціокультурні практики: компетентнісно-аксіологічний аспект

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
27.pdf194,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок