DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >

Перегляд зібрання за групою - Теми творча компетентність

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 1 до 15 із 15
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Psychodidactics of Ecopsychological Educational Environment DesignЯланська, С.П.; Ільченко, О.Ю.; Yalanska, S.; Ilchenko, O.
2015Проблема развития творческой компетентности педагогаЯланська, С.П.; Атаманчук, Н.М.
2018Програма розвитку творчої компетентності майбутніх педагогівЯланська, С.П.
2014Професійне становлення вчителя як актуальна проблема педагогічної психологіїЯланська, С.П.
2013Психологічні аспекти мотивації майбутніх учителів до творчої діяльностіЯланська, С.П.
2014Психологічні засоби розвитку творчості у підготовці сучасного педагогаЯланська, С.П.
2012Розвиток творчої компетентності майбутніх учителівЯланська, С.П.
8-жов-2024Розвиток творчої компетентності майбутніх фахівців різних галузей знаньЯланська, С.П.
2013Розвиток творчої компетентності майбутнього педагога в умовах сучасного освітнього просторуЯланська, С.П.
2021Розвиток творчої компетентності педагога як провідника трансформаційних змін в системі освітиЯланська, С.П.; Бондаренко, А.В.
2013Розвиток творчої компетентності студентів у процесі вивчення курсу «психологія творчості»Яланська, С.П.
2019Сприятливий соціально-психологічний клімат як умова успішної діяльності організаціїЯланська, С.П.; Атаманчук, Н.М.; Корнілов, О.В.
2011Творча компетентність менеджера та соціально-психологічний клімат у колективіЯланська, С.П.
2012Творча компетентність педагога як умова ефективності професійної діяльностіЯланська, С.П.
2015Творча компетентність як механізм успішної психолого-педагогічної діяльностіЯланська, С.П.
Відображення результатів від 1 до 15 із 15

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок