DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2014(7) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3822

Назва: Професійне становлення вчителя як актуальна проблема педагогічної психології
Автори: Яланська, С.П.
Ключові слова: майбутній учитель
компетенція
професійне становлення
вчитель
творча компетентність
професійна діяльність
професійна компетентність
Дата публікації: 2014
Видавець: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Короткий огляд (реферат): Професійне становлення вчителя є важливою проблемою, що розглядається педагогічною психологією. Становлення педагога неможливе без творчої компетентності — найвищого рівня розвитку професійної компетентності, коли людина здійснює фахову діяльність на творчій основі стабільно й неперервно. Структура розвитку творчої компетентності майбутнього вчителя базується на основних структурних компонентах професійної компетентності: особистісно-розвивальному; діяльнісно-розвивальному; комунікативному; фаховому; опануванні досвіду. Достатній рівень сформованості творчої компетен- тності забезпечує ефективність професійної діяльності вчителя.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3822
Розташовується у зібраннях:2014(7)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Jalanska.pdf119,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок