DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2014(7) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3822

Название: Професійне становлення вчителя як актуальна проблема педагогічної психології
Авторы: Яланська, С.П.
Ключевые слова: майбутній учитель
компетенція
професійне становлення
вчитель
творча компетентність
професійна діяльність
професійна компетентність
Issue Date: 2014
Издатель: Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Краткий осмотр (реферат): Професійне становлення вчителя є важливою проблемою, що розглядається педагогічною психологією. Становлення педагога неможливе без творчої компетентності — найвищого рівня розвитку професійної компетентності, коли людина здійснює фахову діяльність на творчій основі стабільно й неперервно. Структура розвитку творчої компетентності майбутнього вчителя базується на основних структурних компонентах професійної компетентності: особистісно-розвивальному; діяльнісно-розвивальному; комунікативному; фаховому; опануванні досвіду. Достатній рівень сформованості творчої компетен- тності забезпечує ефективність професійної діяльності вчителя.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3822
Appears in Collections:2014(7)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Jalanska.pdf119,9 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback