DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2014(7) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3822
|
Назва: | Професійне становлення вчителя як актуальна проблема педагогічної психології |
Автори: | Яланська, С.П. |
Ключові слова: | майбутній учитель компетенція професійне становлення вчитель творча компетентність професійна діяльність професійна компетентність |
Дата публікації: | 2014 |
Видавець: | Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка |
Короткий огляд (реферат): | Професійне становлення вчителя є важливою проблемою, що розглядається педагогічною психологією. Становлення педагога неможливе без творчої компетентності — найвищого рівня розвитку професійної компетентності, коли людина здійснює фахову діяльність на
творчій основі стабільно й неперервно. Структура розвитку творчої компетентності майбутнього вчителя базується на основних
структурних компонентах професійної компетентності: особистісно-розвивальному; діяльнісно-розвивальному; комунікативному; фаховому; опануванні досвіду. Достатній рівень сформованості творчої компетен-
тності забезпечує ефективність професійної діяльності вчителя. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/3822 |
Розташовується у зібраннях: | 2014(7)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|