DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра кризової психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5569

Назва: Психологічні засоби розвитку творчості у підготовці сучасного педагога
Автори: Яланська, С.П.
Ключові слова: творчість
творча компетентність
педагог
майбутній учитель
програма розвитку творчої компетентності
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Сучасна освіта обумовлює потребу в творчих, компетентних учителях здатних до творчості, самоактуалізації, розкриття і розширення своїх можливостей, фахівцях що володіють умінням створювати освітнє середовище для інноваційного навчання та розвитку творчості учнів. Виникає необхідність розвитку в майбутнього вчителя творчої компетентності як важливої умови його успішної творчої професійної діяльності. Проблема розвитку творчої особистості є ключовою в нормативних документах у галузі розвитку національної вищої освіти, зокрема, Національній доктрині розвитку освіти України у ХХІ столітті, та ін. Тому розкриття психологічного змісту розвитку творчості, структури та засобів розвитку творчої компетентності майбутніх учителів актуальною проблемою педагогічної та вікової психології.
Опис: Яланська С. П. Психологічні засоби розвитку творчості у підготовці сучасного педагога / С. П. Яланська // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія : зб. статей. – Ялта : РВВ КГУ, 2014.– Вип. 42. – Ч. 3 – С. 266–273 Психологія.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/5569
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Yalanska2.pdf195,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок