DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психології і соціальної роботи >
Кафедра кризової психології >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4430

Назва: Психологічні аспекти мотивації майбутніх учителів до творчої діяльності
Автори: Яланська, С.П.
Ключові слова: мотивація
майбутній учитель
творча діяльність
творча компетентність
психологічні умови
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): У сучасному освітньому просторі ставляться нові вимоги до формування та розвитку творчої особистості. Сьогодення вимагає перебудови, що, особливо, стосується підготовки майбутніх учителів: принципів, підходів до навчання та виховання у вищих навчальних закладах. В умовах особистісно-орієнтованого навчання пріоритет надається мотивації до наукових знань і оволодінню ними на теоретичному рівні пізнання, що сприяє більш глибокому засвоєнню навчальних дисциплін і забезпечує творчу діяльність студентів.
Опис: Актуальні проблеми психології : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія : зб. наук. праць / за ред С.Д. Максименка.– К. : ДП «Інформаційно-аналітичне агенство», 2013. – Вип. 24. – С. 783–793 (фахове видання)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/4430
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Jalanska4.pdf362,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок