|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Перегляд зібрання за групою - Теми навчання
Відображення результатів від 14 до 33 із 295
Дата випуску | Назва | Автор(и) | 2023 | Адаптація внутрішньо переміщених осіб до університетського середовища засобами студентського самоврядування | Корольов, В.В. |
2020 | Адаптація студентів-першокурсників до навчання у закладах вищої освіти за допомогою психологічних арт-практик | Атаманчук, Н.М. |
2013 | Адаптація студентів до навчання у вищих навчальних закладах | Буняк, Н.А. |
2011 | Адаптація студентів першого курсу до кредитно-модульної системи навчання | Атаманчук, Н.М. |
2013 | Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів засобами оцінювання | Біляковська, О.О. |
2014 | Активні методи навчання у вищому навчальному закладі | Дяченко-Богун, М.М. |
2021 | Актуалізація ідеї політехнізму: освітні виклики ХХІ століття | Семеновська, Л.А.; Кікто, С.М. |
2017 | Актуальність проблемно-пошукового виду навчання у сучасних загальноосвітніх навчальних закладах | Кропліс, Б. |
2019 | Альтернативна школа-як одна із основних нових моделей розвитку сучасного навчання дітей | Берегова, З. |
2019 | Аналіз основних дефініцій проблеми навчання дітей з особливими освітніми потребами | Кобобел, А.Є. |
2014 | Антропоцентрична сутність ідеї політехнізму в умовах інформаційно-технологічного суспільства | Семеновська, Л.А. |
2020 | Безпека життєдіяльності – важливий аспект навчально-виховного процесу в дошкільному навчальному закладі | Якимова, І.Ф. |
2017 | Велична постать європейської педагогіки: іспанський наставник і гуманіст Х.Л. Вівес (1492-1540 роки) | Год, Б.В.; Год, Н.В. |
2023 | Визначення ідіостилю письменника як засіб навчання сучасної української мови | Стиркіна, Ю.С. |
2020 | Визначення підходів до навчання школярів основам безпеки життєдіяльності | Алексєєва, Н.Ф. |
2021 | Використання технологій розвитку критичного мислення при вивченні біології | Казачанська, О.П.; Казачанська, І.М. |
2020 | Використання інтерактивних технологій в освітньому просторі НУШ | Кряквіна, Л.В.; Гібалова, Н.В. |
2022 | Використання інтерактивних технологій навчання як засіб активізації пізнавального інтересу до вивчення хімії | Дорошенко, Є.В. |
2021 | Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освіті | Чернявський, А.А. |
2020 | Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках трудового навчання | Теремецька, А.С. |
Відображення результатів від 14 до 33 із 295
|