DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психолого-педагогічний >
Кафедра початкової і дошкільної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7408

Назва: Критеріальна структура фахової готовності майбутніх педагогів до використання засобів естетотерапії у соціальному вихованні молодших школярів
Автори: Степура, Ю.Г.
Ключові слова: естетотерапія
готовність
рівні готовності
естетотерапевтичні засоби
соціальне виховання
молодші школярі
критерій
показник
майбутній вчитель
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): В статті визначаються та теоретично обґрунтовуються критерії та показники готовності майбутніх педагогів початкової ланки освіти до використання естетотерапевтичних засобів з метою соціального виховання учнів. Автор аналізує поняття критеріїв та показників сформованості професійно-педагогічних умінь та розкриває рівні прояву означених показників: високий (творчий), середній (евристичний) та низький (пошуково-виконавчий).
Опис: Збірник наукових праць «Педагогіка та психологія». – Харків, 2016. – Вип. 52.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7408
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Stepura5.pdf462,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок