DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7408
|
Назва: | Критеріальна структура фахової готовності майбутніх педагогів до використання засобів естетотерапії у соціальному вихованні молодших школярів |
Автори: | Степура, Ю.Г. |
Ключові слова: | естетотерапія готовність рівні готовності естетотерапевтичні засоби соціальне виховання молодші школярі критерій показник майбутній вчитель |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | В статті визначаються та теоретично обґрунтовуються критерії та показники готовності майбутніх педагогів початкової ланки освіти до використання естетотерапевтичних засобів з метою соціального виховання учнів. Автор аналізує поняття критеріїв та показників сформованості професійно-педагогічних умінь та розкриває рівні прояву означених показників: високий (творчий), середній (евристичний) та низький (пошуково-виконавчий). |
Опис: | Збірник наукових праць «Педагогіка та психологія». – Харків, 2016. – Вип. 52. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7408 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|