DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7406
|
Назва: | Структурно-функціональна модель підготовки майбутніх педагогів до впровадження засобів естетотерапії у соціальне виховання молодших школярів |
Автори: | Степура, Ю.Г. |
Ключові слова: | молодші школярі соціальне виховання майбутній вчитель виховання естетотерапія модель професійна підготовка компоненти моделі етапи реалізації моделі мета та результат моделі |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | У статті на основі аналізу науково-педагогічних джерел виокремлено компоненти моделі професійної підготовки майбутніх педагогів школи І ступеня до використання засобів естетотерапії з метою соціального виховання учнів. Висвітлено дослідження вчених щодо специфіки побудови означеної моделі. Обґрунтовано складові відповідної моделі: мету, змістове забезпечення, методи та принципи навчання, етапи реалізації, компоненти, рівні й результат впровадження означеної моделі до змісту професійно-педагогічної підготовки. |
Опис: | Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка». Випуск 2/34 (2016). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7406 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|