DSpace
 

DSpace of Korolenko poltava national pedagogical university >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Психолого-педагогічний >
Кафедра початкової і дошкільної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7404

Назва: Соціально-педагогічний потенціал засобів естетотерапії у підготовці майбутніх педагогів початкової школи
Автори: Степура, Ю.Г.
Ключові слова: професійна підготовка педагогів початкової школи
соціальна компетентність
соціальне виховання
естетотерапія
соціалізація
засоби естетотерапії
майбутній вчитель
початкова школа
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено обґрунтуванню необхідності використання естетотерапевтичних засобів у процесі фахової підготовки майбутніх педагогів початкової ланки освіти. Розкрито значення різних видів естетотерапії у формуванні соціальної компетентності та позитивних життєвих установок у дітей молодшого шкільного віку. Автор звертає увагу на різні аспекти соціально-педагогічної діяльності педагогів, а саме аналітико-діагностичну, прогностичну, соціально-профілактичну, корекційно-реабілітаційну функції, формування цілісної системи духовних та морально-етичних цінностей, які ефективно організуються відповідними естетотерапевтичними засобами.
Опис: Педагогічний альманах. – 2014. – Випуск 22.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7404
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Stepura1.pdf665,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок