DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7404
|
Назва: | Соціально-педагогічний потенціал засобів естетотерапії у підготовці майбутніх педагогів початкової школи |
Автори: | Степура, Ю.Г. |
Ключові слова: | професійна підготовка педагогів початкової школи соціальна компетентність соціальне виховання естетотерапія соціалізація засоби естетотерапії майбутній вчитель початкова школа |
Дата публікації: | 2014 |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено обґрунтуванню необхідності використання естетотерапевтичних засобів у процесі фахової підготовки майбутніх педагогів початкової ланки освіти. Розкрито значення різних видів естетотерапії у формуванні соціальної компетентності та позитивних життєвих установок у дітей молодшого шкільного віку. Автор звертає увагу на різні аспекти соціально-педагогічної діяльності педагогів, а саме аналітико-діагностичну, прогностичну, соціально-профілактичну, корекційно-реабілітаційну функції, формування цілісної системи духовних та морально-етичних цінностей, які ефективно організуються відповідними естетотерапевтичними засобами. |
Опис: | Педагогічний альманах. – 2014. – Випуск 22. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/7404 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|