DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6605

Назва: Розвиток ідей гуманістичної педагогіки В. О. Сухомлинського в концепції педагогічної підтримки дітей у період адаптації до ДНЗ
Автори: Бурсова, С.С.
Ключові слова: гуманістична педагогіка
педагогічна підтримка дітей у період адаптації
діти раннього віку
індивідуальний підхід
особистісний підхід
ситуаційний підхід
гуманістичні принципи
Сухомлинський В.О.
ДНЗ
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі адаптації дітей раннього віку до умов дошкільного навчального закладу. Автором розглядається розвиток ідей гуманістичної педагогіки, зокрема В. О. Сухомлинського, в логіці педагогічної підтримки дітей у період адаптації до дошкільного навчального закладу у різних наукових підходах.
Опис: Бурсова С. С. Розвиток ідей гуманістичної педагогіки В. О. Сухомлинського в концепції педагогічної підтримки дітей у період адаптації до ДНЗ / С. С. Бурсова // Збірнику наукових праць УДПУ. – Умань, 2012. – С. 84- 89.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6605
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Сухомлинський_в_концепції_пед_підтримки.pdf385,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок