DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6601

Назва: Діагностика рівнів адаптації дітей до дошкільного навчального заклад
Автори: Бурсова, С.С.
Ключові слова: адаптація
критерії адаптації
показники адаптації
рівні адаптації
діти дошкільного віку
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі адаптації дітей до дошкільного навчального закладу. Автор розкриває основні її показники. А саме: фізіологічні показники, ставлення дітей до пізнавальної діяльності, особливості комунікативної діяльності та емоційних станів дитини. Ним також висвітленні критерії за якими вони визначалися. У ході проведення констатувального дослідження, відповідно до критеріїв та показників адаптації, визначенні рівні адаптованості дітей.
Опис: Бурсова С. С. Діагностика рівнів адаптації дітей до дошкільного навчального заклад / С. С. Бурсова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. - No 10 (54). - С. 280-287.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6601
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Діагностика рівнів адаптації.pdf512,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок