DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6601
|
Назва: | Діагностика рівнів адаптації дітей до дошкільного навчального заклад |
Автори: | Бурсова, С.С. |
Ключові слова: | адаптація критерії адаптації показники адаптації рівні адаптації діти дошкільного віку |
Дата публікації: | 2015 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемі адаптації дітей до дошкільного навчального закладу. Автор розкриває основні її показники. А саме: фізіологічні показники, ставлення дітей до пізнавальної діяльності, особливості комунікативної діяльності та емоційних станів дитини. Ним також висвітленні критерії за якими вони визначалися. У ході проведення констатувального дослідження, відповідно до критеріїв та показників адаптації, визначенні рівні адаптованості дітей. |
Опис: | Бурсова С. С. Діагностика рівнів адаптації дітей до дошкільного навчального заклад / С. С. Бурсова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015.
- No 10 (54). - С. 280-287. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/6601 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|