DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27308
|
Назва: | Партнерська взаємодія з дитиною як основа сталого майбутнього |
Автори: | Зімакова, Л.В. |
Ключові слова: | партнерська взаємодія партнерська педагогіка дошкільна освіта вихователь педагогічне партнерство суб'єктність дитини методи партнерської взаємодії професійна підготовка вихователів освіта для сталого розвитку |
Дата публікації: | 2025 |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто значення партнерської взаємодії між вихователем і дитиною дошкільного віку як ключового чинника її
соціального розвитку та формування громадянської відповідальності. Підкреслено роль дошкільної освіти в забезпеченні
сталого розвитку суспільства через упровадження педагогіки партнерства. Досліджено основні суперечності, що стримують
ефективне впровадження партнерської взаємодії в освітній простір у контексті сталого розвитку: теоретико-методологічні,
нормативно-правові, організаційно-практичні та психолого-педагогічні аспекти. Наголошено на важливості підготовки
майбутніх вихователів до співпраці з дитиною на засадах партнерської взаємодії.
Авторка аналізує сучасні підходи до організації партнерської взаємодії в закладах дошкільної освіти (ЗДО), виокремлюючи
основні методи та моделі, що сприяють суб’єктності дитини, розвитку її ініціативності, самостійності й відповідального
ставлення до соціального середовища. У статті представлено педагогічний інструментарій освітнього партнерства в ЗДО
в системах «діти-діти», «педагог-діти». Окремо розглянуто концепцію «керованої свободи», яка сприяє гармонійному поєднанню
самостійності дитини та педагогічної підтримки. Запропоновані підходи інтегруються в навчальну дисципліну «Партнерська
педагогіка», зміст якої розроблено авторкою і втілено в професійну підготовку майбутніх вихователів у ПНПУ імені В. Г. Короленка. |
Опис: | Зімакова Л. В. Партнерська взаємодія з дитиною як основа сталого майбутнього. Імідж сучасного педагога. № 2(221), 2025. С. 5-11. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27308 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|