|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27306
|
Назва: | Нові ролі керівника ЗДО у розрізі педагогіки партнерства та фасилітативного лідерства |
Автори: | Зімакова, Л.В. Карапузова, І.В. |
Ключові слова: | педагогіка партнерства керівник заклад дошкільної освіти модератор фасилітатор тьютор коуч |
Дата публікації: | 2025 |
Короткий огляд (реферат): | У контексті педагогіки партнерства виокремлюють такі нові ролі педагога: фасилітатор, тьютор, коуч, модератор.
Фасилітатор – стимулює та направляє процес самостійного пошуку інформації та спільної діяльності вихователів. Організовує обговорення, забезпечує ефективний обмін думками та прийняття рішень [2].
Тьютор – веде індивідуальні бесіди з вихователями та батьками, розробляє індивідуальну траєкторію розвитку окремого вихователя, обговорює з батьками траєкторію розвитку їх дитини у ЗДО.
Коуч – створює умови для всебічного розвитку особистості вихователя, сприяє підвищенню результативності, навчання й розвитку.
Модератор – організовує різні заходи, діалоги, перемовин, конференцій, слідкує за дотриманням встановлених правил.
Фасилітативне лідерство – це підхід, який поєднує в собі функції керівника, лідера та учасника процесу. Керівник-фасилітатор створює умови для ефективної взаємодії та співпраці, сприяє розвитку колективного інтелекту групи для досягнення спільних цілей. |
Опис: | Зімакова Л. В., Карапузова І. В. Нові ролі керівника ЗДО у розрізі педагогіки партнерства та фасилітативного лідерства. Впровадження сучасних технологій в процесі забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти: збірник наукових праць / укладачі: Зданевич Л.В., Мисик О.С., Пісоцька Л.С.; За заг. ред. проф. Зданевич Л.В. Хмельницький : ХГПА, 2025. С. 276-278. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27306 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|