DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Збірник наукових праць >
Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2025 (9) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27269

Назва: Особливості формування сенсорно-пізнавальної компетентності дітей раннього і дошкільного віку
Автори: Труш, Д.О.
Вільхова, О.Г.
Ключові слова: вихователі
формування сенсорно-пізнавальної компетентност
заклади дошкільної освіти
органи чуття
активність у пізнавальній діяльності
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальній проблемі формування сенсорно-пізнавальної компетентності, її складових та етапів розвитку, а також методів та засобів, найбільш ефективних для дітей раннього і дошкільного віку. Розглядаються практичні підходи до розвитку сенсорно-пізнавальної компетентності вихованців сучасних закладів дошкільної освіти. Аналізується цілеспрямована, послідовна робота над розвитком сенсорного та пізнавального досвіду дитини, що включає активну взаємодію з довкіллям і потребує системного педагогічного супроводу.
Опис: Труш Д. О., Вільхова О. Г. Особливості формування сенсорно-пізнавальної компетентності дітей раннього і дошкільного віку // Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі : зб. наук. праць / за заг. ред. О. А. Гнізділової, відпов. ред. Н. В. Ковалевська. Полтава: ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2025. Вип. 9. С. 100-103.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27269
Розташовується у зібраннях:Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2025 (9)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
24.pdf559,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок