|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Збірник наукових праць >
Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2025 (9) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27260
|
| Назва: | Використання «скафолдингу» у формуванні читацького інтересу в дошкільників |
| Автори: | Карпенко, О.Є. |
| Ключові слова: | інтерактивне читання дошкільник скафолдинг дитяча книга заклад дошкільної освіти |
| Дата публікації: | 2025 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено роль інтерактивного читання як потужного інструменту
розвитку мовленнєвих, когнітивних та творчих здібностей дошкільників. На основі
теоретичних положень обґрунтовується ефективність методу «скафолдингу» у
формуванні стійкого інтересу до книги. Стаття пропонує практичні рекомендації для
вихователів, спрямовані на організацію ефективного читання в закладі дошкільної освіти.
Результати дослідження підтверджують, що інтерактивне читання є важливим засобом
всебічного розвитку дитини. |
| Опис: | Карпенко О. Є. Використання «скафолдингу» у формуванні читацького інтересу в дошкільників // Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі : зб. наук. праць / за заг. ред. О. А. Гнізділової, відпов. ред. Н. В. Ковалевська. Полтава: ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2025. Вип. 9. С. 64-67. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27260 |
| Розташовується у зібраннях: | Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2025 (9)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|