DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Збірник наукових праць >
Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2025 (9) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27260

Назва: Використання «скафолдингу» у формуванні читацького інтересу в дошкільників
Автори: Карпенко, О.Є.
Ключові слова: інтерактивне читання
дошкільник
скафолдинг
дитяча книга
заклад дошкільної освіти
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено роль інтерактивного читання як потужного інструменту розвитку мовленнєвих, когнітивних та творчих здібностей дошкільників. На основі теоретичних положень обґрунтовується ефективність методу «скафолдингу» у формуванні стійкого інтересу до книги. Стаття пропонує практичні рекомендації для вихователів, спрямовані на організацію ефективного читання в закладі дошкільної освіти. Результати дослідження підтверджують, що інтерактивне читання є важливим засобом всебічного розвитку дитини.
Опис: Карпенко О. Є. Використання «скафолдингу» у формуванні читацького інтересу в дошкільників // Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі : зб. наук. праць / за заг. ред. О. А. Гнізділової, відпов. ред. Н. В. Ковалевська. Полтава: ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2025. Вип. 9. С. 64-67.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27260
Розташовується у зібраннях:Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2025 (9)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
15.pdf533,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок