DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27213

Назва: Проєктна діяльність у закладі дошкільної освіти: переваги та шляхи реалізації в умовах воєнного стану
Автори: Зімакова, Л.В.
Карапузова, І.В.
Ковалевська, Н.В.
Ключові слова: заклад дошкільної освіти
воєнний стан
проєктна діяльність
Дата публікації: 2025
Короткий огляд (реферат): Метою є аналіз переваг проєктної діяльності у дошкільній освіті та визначення ефективних шляхів її реалізації в умовах воєнного стану. Завдання: розглянути ключові особливості проєктної діяльності у ЗДО; визначити основні переваги методу проєктів для розвитку дошкільників; визначити виклики організації проєктної діяльності в умовах воєнного стану; запропонувати практичні рекомендації щодо ефективного впровадження проєктного методу.
Опис: Зімакова Л. В., Карапузова І. В., Ковалевська Н. В. Проєктна діяльність у закладі дошкільної освіти: переваги та шляхи реалізації в умовах воєнного стану. Стратегії розвитку дошкільної освіти в умовах сьогодення: збірник матеріалів ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції 17 квітня 2025 р. / Упоряд.: О. О. Горська, Н. В. Котелянець; [голов. ред. О. О. Горська] (електронне видання). Кропивницький: ФОП Піскова М. А., 2025. С. 18-21.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27213
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Проєктна діяльність.pdf309,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок