DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Збірник наукових праць >
Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2024 (8) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27085

Назва: Проблема наступності у процесі логіко-математичного розвитку дітей дошкільного і молодшого шкільного віку
Автори: Шутова, А.В.
Ключові слова: наступність
дошкільний вік
початкова школа
математичні уявлення
логіко-математичний розвиток
дошкільна освіта
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена актуальній проблемі забезпечення безперервності та плавності переходу дітей від дошкільної до початкової освіти в контексті розвитку їхніх логіко-математичних здібностей. Автор аналізує основні чинники, що впливають на формування математичних уявлень у дітей дошкільного віку, та визначає ключові моменти, які потребують особливої уваги з боку педагогів.
Опис: Шутова А. В. Проблема наступності у процесі логіко-математичного розвитку дітей дошкільного і молодшого шкільного віку // Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі : зб. наук. праць / за заг. ред. О. А. Гнізділової, відпов. ред. Н. В. Ковалевська. Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. Вип. 8. С. 145-148.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27085
Розташовується у зібраннях:Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2024 (8)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
35.pdf167,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок