DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Збірник наукових праць >
Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2024 (8) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27085
|
Назва: | Проблема наступності у процесі логіко-математичного розвитку дітей дошкільного і молодшого шкільного віку |
Автори: | Шутова, А.В. |
Ключові слова: | наступність дошкільний вік початкова школа математичні уявлення логіко-математичний розвиток дошкільна освіта |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена актуальній проблемі забезпечення безперервності та
плавності переходу дітей від дошкільної до початкової освіти в контексті розвитку їхніх
логіко-математичних здібностей. Автор аналізує основні чинники, що впливають на
формування математичних уявлень у дітей дошкільного віку, та визначає ключові
моменти, які потребують особливої уваги з боку педагогів. |
Опис: | Шутова А. В. Проблема наступності у процесі логіко-математичного розвитку дітей дошкільного і
молодшого шкільного віку // Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі : зб. наук. праць / за заг. ред. О. А. Гнізділової, відпов. ред. Н. В. Ковалевська. Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. Вип. 8. С. 145-148. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27085 |
Розташовується у зібраннях: | Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2024 (8)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|