DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Збірник наукових праць >
Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2024 (8) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27084

Назва: Психологічні особливості переживання страхів дітьми дошкільного віку з різним рівнем тривожності
Автори: Фурса, В.В.
Ключові слова: дитина дошкільного віку
тривожність
афективна сфера
емоційний стан
страхи
дитячі страхи
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню психологічних особливостей переживання страхів дітьми дошкільного віку з різним рівнем тривожності. Доведено, що у дошкільному віці наявність страхів корелює з рівнем тривожності, а саме дошкільникам з високим рівнем тривожності притаманна наявність високого рівня прояву страхів.
Опис: Фурса В. В. Психологічні особливості переживання страхів дітьми дошкільного віку з різним рівнем тривожності // Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі : зб. наук. праць / за заг. ред. О. А. Гнізділової, відпов. ред. Н. В. Ковалевська. Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. Вип. 8. С. 140-145.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27084
Розташовується у зібраннях:Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2024 (8)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
34.pdf179,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок