DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27036

Назва: Формування професійних компетентностей майбутніх учителів початкових класів з математичної освітньої галузі у процесі навчально-методичної практики
Автори: Карапузова, Н.Д.
Ключові слова: Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка
освітньо-професійна програма «Початкова освіта»
майбутній вчитель
майбутній вчитель початкової школи
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Однією з найважливіших форм професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів закладу загальної середньої освіти є практики, мінімальний обсяг яких згідно зі Стандартом вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова освіта має становити 15 % обсягу всієї освітньої програми [2]. У Полтавському національному педагогічному університеті імені В. Г. Короленка Освітньо-професійна програма «Початкова освіта» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти передбачає проходження здобувачами освіти таких навчальних і виробничих педагогічних практик: навчальна безвідривна практика (3 кредити); навчальна польова практика (3 кредити); навчальна психолого-педагогічна практика (3 кредити); навчальна методична практика (6 кредитів); виробнича практика (21 кредит).
Опис: Карапузова Н. Д. Формування професійних компетентностей майбутніх учителів початкових класів з математичної освітньої галузі у процесі навчально-методичної практики // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 209-211.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27036
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
61.pdf195,26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок