|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27036
|
| Назва: | Формування професійних компетентностей майбутніх учителів початкових класів з математичної освітньої галузі у процесі навчально-методичної практики |
| Автори: | Карапузова, Н.Д. |
| Ключові слова: | Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка освітньо-професійна програма «Початкова освіта» майбутній вчитель майбутній вчитель початкової школи |
| Дата публікації: | 2024 |
| Короткий огляд (реферат): | Однією з найважливіших форм професійної підготовки майбутнього вчителя
початкових класів закладу загальної середньої освіти є практики, мінімальний
обсяг яких згідно зі Стандартом вищої освіти за спеціальністю 013 Початкова
освіта має становити 15 % обсягу всієї освітньої програми [2].
У Полтавському національному педагогічному університеті
імені В. Г. Короленка Освітньо-професійна програма «Початкова освіта» першого
(бакалаврського) рівня вищої освіти передбачає проходження здобувачами освіти
таких навчальних і виробничих педагогічних практик: навчальна безвідривна
практика (3 кредити); навчальна польова практика (3 кредити); навчальна
психолого-педагогічна практика (3 кредити); навчальна методична практика (6
кредитів); виробнича практика (21 кредит). |
| Опис: | Карапузова Н. Д. Формування професійних компетентностей
майбутніх учителів початкових класів з
математичної освітньої галузі у процесі
навчально-методичної практики // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 209-211. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27036 |
| Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|