DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27022
|
Назва: | Як створити ігрове середовище в умовах обмеженого доступу до дошкільної освіти |
Автори: | Ковалевська, Н.В. Пасічніченко, А.В. |
Ключові слова: | гра ігрове середовище дошкільна освіта |
Дата публікації: | 5-тра-2025 |
Короткий огляд (реферат): | Гра є фундаментальним чинником розвитку дитини, який визначається спонтанністю, творчим характером та емоційним задоволенням від процесу. Вона виступає провідним видом діяльності в дошкільному віці, сприяючи гармонійному розвитку фізичних, когнітивних, емоційних, соціальних та моральних компетенцій.
Згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти [1], гра має ключове значення у вихованні та навчанні дітей раннього та дошкільного віку. Проте на практиці спостерігається тенденція до надмірної інтенсифікації інтелектуального розвитку, збільшення кількості навчальних занять, жорсткої регламентації режиму дня, що обмежує можливості для вільної ігрової діяльності як у закладах дошкільної освіти, так і в сімейному середовищі. |
Опис: | Ковалевська Н. В., Пасічніченко А. В. Як створити ігрове середовище в умовах обмеженого доступу до дошкільної освіти. Впровадження сучасних технологій в процесі забезпечення якісної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти: збірник наукових праць / укладачі: Зданевич Л.В., Мисик О.С., Пісоцька Л.С.; За заг. ред. проф. Зданевич Л.В. Хмельницький : ХГПА, 2025. С. 333-336. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27022 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|