DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27011

Назва: Імплементація дистанційної освітньої моделі у початковій школі
Автори: Дегтярьова, А.
Ключові слова: дистанційна освіта
початкова школа
принцип доступності
індивідуалізація навчання
освіта України
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Сучасна освіта стикнулася з безпрецедентними викликами, що вимагають негайної адаптації та інноваційних підходів. Пандемія COVID-19 та воєнні конфлікти радикально змінили умови, в яких діти отримують знання. Ці події виявили критичну потребу в гнучких освітніх моделях, здатних підтримувати навчання незалежно від фізичного знаходження учнів та вчителів. У зв’язку з цим дистанційна освіта стала більш поширеною, що є відповіддю на сучасні виклики та відображенням прогресивного розвитку освітніх технологій.
Опис: Дегтярьова А. Імплементація дистанційної освітньої моделі у початковій школі // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 143-146.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27011
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
41.pdf176,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок