DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27011
|
Назва: | Імплементація дистанційної освітньої моделі у початковій школі |
Автори: | Дегтярьова, А. |
Ключові слова: | дистанційна освіта початкова школа принцип доступності індивідуалізація навчання освіта України |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна освіта стикнулася з безпрецедентними викликами, що вимагають
негайної адаптації та інноваційних підходів. Пандемія COVID-19 та воєнні
конфлікти радикально змінили умови, в яких діти отримують знання. Ці події
виявили критичну потребу в гнучких освітніх моделях, здатних підтримувати
навчання незалежно від фізичного знаходження учнів та вчителів. У зв’язку з цим
дистанційна освіта стала більш поширеною, що є відповіддю на сучасні виклики
та відображенням прогресивного розвитку освітніх технологій. |
Опис: | Дегтярьова А. Імплементація дистанційної освітньої моделі
у початковій школі // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 143-146. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27011 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|