DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27006

Назва: Інноваційні підходи до здійснення початкової освіти в умовах воєнного стану
Автори: Федорченко, А.
Ключові слова: початкова освіта
методи навчання
використання інтерактивних онлайн-платформ
ігрові форми навчання
Оcвіторія Медіа
навчання
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Війна в Україні наклала глибокий відбиток на систему освіти, залишивши без традиційних форм навчання мільйони дітей. Такі умови вимагають невідкладної реорганізації освітньої діяльності, особливо у початкових класах, де кожен аспект від доступності до соціалізації має вирішальне значення для розвитку дитини. У цьому контексті, військовий стан, що порушує звичний порядок життя, ставить перед освітянами завдання знайти інноваційні та гнучкі підходи до навчання.
Опис: Федорченко А. Інноваційні підходи до здійснення початкової освіти в умовах воєнного стану // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 125-128.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/27006
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
36.pdf176,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок