|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26977
|
Назва: | Педагогічні умови реалізації міжпредметних зв'язків на уроках математики у початковій школі |
Автори: | Лагойда, В. |
Ключові слова: | форми навчання міжпредметні зв’язки початкова освіта математична освіта навчання математики молодших школярів навчання математики |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | Міжпредметні зв’язки є відображенням тих взаємозв’язків, які діють у
природі, а також є засобом, що забезпечує взаємну узгодженість змісту освітніх
програм і підручників з різних предметів, слугує підвищенню наукового рівня
викладання освітніх галузей, формування діалектичного світогляду учнів,
розвитку їх творчих здібностей, зростання їх пізнавальних інтересів.
Як зазначає Н. Козіна, міжпредметні зв’язки мають освітню, розвиваючу,
виховну, конструктивну функції: освітня функція полягає у формуванні таких
якостей знань, умінь та навичок учнів як системність, глибина, усвідомленість,
гнучкість; розвиваюча – визначається їх роллю в розвитку творчого та системного
мислення молодших школярів, у формуванні їх пізнавальної активності та
самостійності; виховна – виражена в сприянні всім напрямам виховання учнів;
конструктивна – в удосконаленні змісту матеріалу, доборі інноваційних методів та
форм навчання. |
Опис: | Лагойда В. Педагогічні умови реалізації міжпредметних зв'язків на
уроках математики у початковій школі // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (Полтава, 06-07 червня 2024 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2024. С. 46-48. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26977 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2024)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|