|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26932
|
Назва: | Систематизація навчального змісту у початковій школі засобом лепбуку |
Автори: | Панова, М.О. |
Ключові слова: | початкова школа лепбук освіта початкова освіта |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Для того, щоб швидко й ефективно засвоїти нову інформацію,
систематизувати, узагальнити й закріпити вивчений матеріал, у роботі з
молодшими школярами доцільно застосовувати пізнавально-ігрові методи й
засоби навчання, наприклад, лепбук.
Дослідження та впровадження лепбука в освітній процес початкової
школи висвітлено в працях багатьох теоретиків і практиків (І. Большакової,
Д. Гатовської, Ю. Лаврінчук, К. Ляшенко, Н. Мартинової, В. Олійник,
Н. Петренко, А. Пляцок, Н. Стрілецької, О. Сосіної та інших науковців). |
Опис: | Панова М. О. Систематизація навчального змісту у початковій
школі засобом лепбуку // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 04-05 березня 2021 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2021. С. 129-131. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26932 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|