DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26926
|
Назва: | Наступність дошкільної освіти та освітнього процесу початкової школи |
Автори: | Карапузова, І.В. |
Ключові слова: | дошкільна освіта початкова школа принцип наступності освітній процес |
Дата публікації: | 2021 |
Короткий огляд (реферат): | Принцип наступності є одним з основних дидактичних принципів. Він
передбачає встановлення тісних зв’язків між різними складниками системи
освіти, зокрема, між дошкільною освітою, початковою освітою. На принципі наступності наголошується у меті нової редакції Базового
компонента дошкільної освіти (Державного стандарту дошкільної освіти), а
саме забезпечення самостійності дошкільного дитинства, визначення
особливостей та вимог до рівня розвиненості, освіченості та вихованості
дитини дошкільного віку, забезпечення наступності між дошкільною та
початковою освітою. |
Опис: | Карапузова І. В. Наступність дошкільної освіти та освітнього процесу
початкової школи // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення : матер. ІV Всеукр. наук.-практ. конф. (Полтава, 04-05 березня 2021 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В.Г. Короленка, 2021. С. 115-117. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26926 |
Розташовується у зібраннях: | Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2021)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|