DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26579
|
Назва: | Використання настільно-друкованих ігор у розумовому вихованні дітей дошкільного віку |
Автори: | Манжелій, Н.М. Фазан, Т.П. |
Ключові слова: | розумове виховання розумовий розвиток діти дошкільного віку заклади дошкільної освіти ігрова діяльність настільно-друковані ігри когнітивний розвиток |
Дата публікації: | 2025 |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто проблему використання настільно-друкованих ігор у розумовому вихованні дітей дошкільного віку. Обґрунтовано значущість розумового розвитку дітей у дошкільний період, як основи формування когнітивних, емоційно-вольових і соціальних навичок. Авторами наголошено, що настільно-друковані ігри є ефективним інструментом для розвитку мислення, уяви, пам’яті, уваги, мовлення та соціальних умінь і навичок дітей.
Мета дослідження полягала у теоретичному обґрунтуванні ролі настільно-друкованих ігор у розумовому розвитку дошкільників і практичній перевірці ефективності їх використання в освітньому процесі. Висвітлено результати експериментального дослідження, проведеного на базі закладу дошкільної освіти № 46 «Бджілка» Полтавської міської ради Полтавської області, яке підтвердило позитивний вплив настільно-друкованих ігор на когнітивний розвиток дітей.
Результати проведеної роботи засвідчили, що впровадження настільно-друкованих ігор підвищує рівень розумового розвитку дітей старшого дошкільного віку, сприяє формуванню їхньої життєвої компетентності та навичок соціальної взаємодії. Отримані дані можуть бути використані для вдосконалення програм і розроблення методичних рекомендацій у закладах дошкільної освіти. |
Опис: | Манжелій Н. М., Фазан Т. П. Використання настільно-друкованих ігор у розумовому вихованні дітей дошкільного віку. Імідж сучасного педагога. Полтава. 2025. №2 (221), С. 54-60. DOI: https://doi.org/10.33272/2522-9729-2025-2(221)-54-60 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26579 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|