DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26295

Назва: Формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку засобами сучасних ігрових технологій
Автори: Труш, Д.О.
Вільхова, О.Г.
Ключові слова: логіко-математична компетентність
формування елементарних математичних уявлень
діти дошкільного віку
сучасні ігрові технології
вихователі
заклади дошкільної освіти
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання особливостей формування логіко-математичної компетентності дошкільників засобами сучасних ігрових технологій. З’ясовано, що серед дітей дошкільного віку можна виділити тих, які успішно засвоюють зміст математичної освіти та тих, хто не може засвоїти елементарні математичні уявлення у традиційній формі подання інформації. Доведена доцільність пошуку таких форм роботи, які б давали позитивний результат. Насамперед, це використання вихователями закладів дошкільної освіти сучасних ігрових технологій. Схарактеризовано особливості використання «Паличок Кюїзенера» у процесі формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку.
Опис: Труш Д. О., Вільхова О. Г. Формування логіко-математичної компетентності дітей дошкільного віку засобами сучасних ігрових технологій. Імідж сучасного педагога. № 5 (218), 2024. С. 98-101.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/26295
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Формування логіко-математичної компетентності.pdf160,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок