DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра хореографії >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності (2024) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25887

Назва: Вплив інноваційних педагогічних методик на розвиток хореографічних навичок учнів середньої школи
Автори: Усик, Р.
Ключові слова: інноваційні педагогічні методики
хореографічні навички
інтеграція мультимедійних технологій
технологія проєктного навчання
методика «розвивального навчання»
методика комбінованого навчання
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У публікації розглядається вплив інноваційних педагогічних методик на розвиток хореографічних навичок учнів середньої школи. В умовах сучасного навчального процесу, де творчість та інновації є ключовими елементами, нові підходи до викладання хореографії сприяють підвищенню технічної майстерності, музичності та ритмічності, а також естетики і виразності виконання. Результати дослідження підтверджують, що застосування сучасних педагогічних технологій позитивно впливає на всебічний розвиток молоді, покращуючи їхню загальну мотивацію та інтерес до танцювального мистецтва.
Опис: Усик Р. Вплив інноваційних педагогічних методик на розвиток хореографічних навичок учнів середньої школи // Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності: матеріали VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 09-10 жовтня 2024 р. Полтава : 2024. С. 100-103.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25887
Розташовується у зібраннях:Художні практики та мистецька освіта у кроскультурному просторі сучасності (2024)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
27.pdf165,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок