DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25073
|
Назва: | Психологічна компетентність майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти: аутопсихологічний компонент |
Автори: | Пасічніченко, А.В. Ковалевська, Н.В. |
Ключові слова: | психологічна компетентність майбутній вихователь аутопсихологічний компонент заклад дошкільної освіти |
Дата публікації: | 12-лис-2024 |
Короткий огляд (реферат): | Психологічна компетентність займає важливе місце серед ключових компетентностей майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, оскільки дає змогу ефективно виконувати освітні завдання, створювати необхідні умови для розвитку, виховання та навчання вихованців, є передумовою успішності професійної діяльності.
Складна та непередбачувана ситуація в країні приводить до зростання потреби в збереженні стабільності, як власного психологічного стану вихователя, так і інших учасників освітнього процесу в умовах стресу. У зв’язку з цим проблема формування психологічної компетентності стала особливо актуальною у сучасних умовах, які вимагають урахування нових викликів та чинників, що можуть впливати на освітній процес. |
Опис: | Пасічніченко А. В., Ковалевська Н. В. Психологічна компетентність майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти: аутопсихологічний компонент. Якість підготовки вихователів закладів дошкільної освіти: виклики сьогодення : збірник наукових праць Міжнародної науково-практичної конференції (Дрогобич, 25 жовтня 2024 року) / за ред. О. Карпенко, М. Чепіль, О. Гнізділової. Дрогобич. По́ світ, 2024. С. 200-203. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/25073 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|