DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Збірник наукових праць >
Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2023 (7) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24355

Назва: Використання конструктивно-будівельних ігор з метою формування ігрової компетентності дітей старшого дошкільного віку
Автори: Сорока, Н.В.
Ключові слова: ігрова діяльність
дошкільний вік
ігрова компетентність
конструктивно-будівельні ігри
старший дошкільний вік
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано дефініції «ігрова діяльність» та «ігрова компетентність». Висвітлено значення використання конструктивнобудівельних ігор з метою формування ігрової компетентності дошкільників. Автором розкрито особливості експериментальної роботи по підвищенню рівня ігрової компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом конструктивно-будівельних ігор.
Опис: Сорока Н. В. Використання конструктивно-будівельних ігор з метою формування ігрової компетентності дітей старшого дошкільного віку // Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі : зб. наук. праць / за заг. ред. О. А. Гнізділової, відпов. ред. Н. В. Ковалевська. Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2023. Вип. 7. С. 219-225.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/24355
Розташовується у зібраннях:Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2023 (7)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
45.pdf718,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок