DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23867
|
Назва: | Організація партнерської взаємодії в умовах інклюзивного освітнього середовища ЗДО |
Автори: | Зімакова, Л.В. Ковалевська, Н.В. Пасічніченко, А.В. |
Ключові слова: | партнерська взаємодія дитина дошкільного віку заклад дошкільної освіти співпраця з батьками інклюзивне освітнє середовище |
Дата публікації: | 2023 |
Короткий огляд (реферат): | З’ясовано, що для успішного входження дітей з особливими освітніми потребами у колектив однолітків важлива роль відводиться ефективній співпраці педагогів і родин таких дітей. У процесі спільної роботи з вихователями батьки повинні здобувати навички співробітництва. Виділено найбільш ефективні види реалізації спільної діяльності батьків і дітей з особливими навчальними потребами, а також інноваційні форми співпраці з батьками в інклюзивному середовищі ЗДО. |
Опис: | Зімакова Л. В., Ковалевська Н. В., Пасічніченко А. В. Організація партнерської взаємодії в умовах інклюзивного освітнього середовища ЗДО. Актуальні проблеми наступності дошкільної і початкової освіти : збірник матеріалів ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, кафедра теорії та методик дошкільної освіти ; [відпов. секр. Н. Г. Каньоса]. Кам’янець-Подільський: Видавець Ковальчук О. В., 2023. С. 93-98. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23867 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|