DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23867

Назва: Організація партнерської взаємодії в умовах інклюзивного освітнього середовища ЗДО
Автори: Зімакова, Л.В.
Ковалевська, Н.В.
Пасічніченко, А.В.
Ключові слова: партнерська взаємодія
дитина дошкільного віку
заклад дошкільної освіти
співпраця з батьками
інклюзивне освітнє середовище
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): З’ясовано, що для успішного входження дітей з особливими освітніми потребами у колектив однолітків важлива роль відводиться ефективній співпраці педагогів і родин таких дітей. У процесі спільної роботи з вихователями батьки повинні здобувати навички співробітництва. Виділено найбільш ефективні види реалізації спільної діяльності батьків і дітей з особливими навчальними потребами, а також інноваційні форми співпраці з батьками в інклюзивному середовищі ЗДО.
Опис: Зімакова Л. В., Ковалевська Н. В., Пасічніченко А. В. Організація партнерської взаємодії в умовах інклюзивного освітнього середовища ЗДО. Актуальні проблеми наступності дошкільної і початкової освіти : збірник матеріалів ІХ Міжнародної науково-практичної конференції. Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, кафедра теорії та методик дошкільної освіти ; [відпов. секр. Н. Г. Каньоса]. Кам’янець-Подільський: Видавець Ковальчук О. В., 2023. С. 93-98.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23867
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Організація партнерської взаємодії.pdf179,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок