|
DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23785
|
Название: | Нові ролі вихователя дітей дошкільного віку у розрізі партнерської взаємодії |
Авторы: | Зімакова, Л.В. Ковалевська, Н.В. Пасічніченко, А.В. Карапузова, І.В. |
Ключевые слова: | вихователь діти дошкільники партнерська взаємодія |
Issue Date: | 2024 |
Краткий осмотр (реферат): | Україна будує демократичну освітню систему, що ґрунтується на суб’єкт-суб’єктному підході. Іншими словами нині правомірно говорити про партнерську взаємодію, при якій педагог має нові ролі, а саме: фасилітатора, тьютора, коуча, модератора.
Місія педагога-фасилітатора (від англ. facilitate: 1) сприяти, 2) допомагати, 3) полегшувати) полягає в стимулюванні та направленні процесу самостійного пошуку інформації та спільної діяльності дітей. Фасилітація – це організація й управління процесом обговорення певних питань (тем) у групі дітей. Мета вихователя-фасилітатора – організувати спілкування всіх учасників обговорення з нейтральної сторони, налагодити ефективний обмін думками таким чином, щоб зіткнення думок перейшли в конструктивне русло, розбіжності були успішно подолані і прийнятне рішення було вироблено.
Тьютор-вихователь (від англ. tutor – учитель) – особа, що веде індивідуальні заняття з дітьми. Розробляє індивідуальну траєкторію розвитку окремої дитини вікової групи. Особливо це стосується дітей з особливими потребами. На початку навчального року та у січні вихователь проводить, наприклад, моніторингові дослідження, які визначають напрями індивідуальної роботи. |
Описание: | Зімакова Л., Ковалевська Н., Пасічніченко А., Карапузова І. Нові ролі вихователя дітей дошкільного віку у розрізі партнерської взаємодії. XXІ International scientific and practical conference «Scientific Achievements and Innovations as a Way to Success» (May 1-3, 2024) Vilnius, Lithuania. International Scientific Unity, 2024. 236 p. Р. 174-178. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23785 |
Appears in Collections: | Статті
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|