DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23783

Назва: Особливості виховання мовленнєвої особистості дошкільника в ігровій та кооперованій діяльності
Автори: Зімакова, Л.В.
Васильєва, А.О.
Ключові слова: мовленнєва особистість
дошкільний вік
ігрова діяльність
кооперована діяльність
soft skills
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена вивченню особливостей виховання мовленнєвої особистості дошкільника в ігровій та кооперованій діяльності. Представлено загальну характеристику мовленнєвої діяльності особистості, визначено особливості її розвитку в дошкільному віці. Охарактеризовано особливості ігової діяльності дітей докільного віку. Обгрунтовано поняття кооперованої діяльності, зокрема в дошкільному віці та його роль у вихованні мовленнєвої особистості. Визначено специфіку розвитку soft skills дітей дошкільного віку та їх особливості.
Опис: Зімакова Л. В., Васильєва А. О. Особливості виховання мовленнєвої особистості дошкільника в ігровій та кооперованій діяльності. The 2nd International scientific and practical conference «Innovative development of science, technology and education» (November 16-18, 2023) Perfect Publishing, Vancouver, Canada. 2023. 858 p. С. 311-318.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23783
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Особливості виховання мовленнєвої.pdf130,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок