DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23451
|
Назва: | LEGO-конструктор як засіб формування освітнього середовища закладу дошкільної освіти |
Автори: | Бурсова, С.С. Карапузова, І.В. |
Ключові слова: | LEGO конструктор освітнє середовище заклад дошкільної освіти |
Дата публікації: | 2020 |
Короткий огляд (реферат): | Реформи, що відбуваються в сучасному світи, призводять і до модернізації
змісту дошкільної освіти. В освітньому процесі з’являється велика кількість
нових ігор, розваг, забав. Діти з легкістю оволодівають інформаційно-
комунікаційними технологіями і традиційними засобами навчання та
виховання здивувати їх дуже важко. Педагоги намагаються всіляко
використовувати різні сучасні методи для кращого засвоєння дітьми знань,
умінь та навичок. Одним з таких сучасних метолів є Lego-конструювання.
Ігри з Lego-конструктором – це дієвий засіб, який дає можливість навчати
дитину через гру, адже в самій його назві закладено розуміння покликання
дитини в цьому світі. Lego в перекладі з данської означає «захоплива гра» [1].
Саме в ній діти стають будівельниками, архітекторами, дизайнерами,
мандрівниками тощо. |
Опис: | Бурсова С. С., Карапузова І. В. LEGO-конструктор як засіб формування освітнього середовища закладу дошкільної освіти. Les tendances actuelles de la mondialisation de la science mondiale. Volume 2. 2020. pp. 47-49. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23451 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|