DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23451
|
Название: | LEGO-конструктор як засіб формування освітнього середовища закладу дошкільної освіти |
Авторы: | Бурсова, С.С. Карапузова, І.В. |
Ключевые слова: | LEGO конструктор освітнє середовище заклад дошкільної освіти |
Issue Date: | 2020 |
Краткий осмотр (реферат): | Реформи, що відбуваються в сучасному світи, призводять і до модернізації
змісту дошкільної освіти. В освітньому процесі з’являється велика кількість
нових ігор, розваг, забав. Діти з легкістю оволодівають інформаційно-
комунікаційними технологіями і традиційними засобами навчання та
виховання здивувати їх дуже важко. Педагоги намагаються всіляко
використовувати різні сучасні методи для кращого засвоєння дітьми знань,
умінь та навичок. Одним з таких сучасних метолів є Lego-конструювання.
Ігри з Lego-конструктором – це дієвий засіб, який дає можливість навчати
дитину через гру, адже в самій його назві закладено розуміння покликання
дитини в цьому світі. Lego в перекладі з данської означає «захоплива гра» [1].
Саме в ній діти стають будівельниками, архітекторами, дизайнерами,
мандрівниками тощо. |
Описание: | Бурсова С. С., Карапузова І. В. LEGO-конструктор як засіб формування освітнього середовища закладу дошкільної освіти. Les tendances actuelles de la mondialisation de la science mondiale. Volume 2. 2020. pp. 47-49. |
URI: | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/23451 |
Appears in Collections: | Статті
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|