DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2023(27) >

Перегляд зібрання "2023(27)" за групою - Заголовки

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Ґ І Ї Є        А Б В Г Д Е Ж З И Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Э Ю Я
або ж введіть декілька перших літер:   
Сортування: Впорядкування: Вивести на сторінку: Автори:
Відображення результатів від 13 до 23 із 23
< назад 
Дата випускуНазваАвтор(и)
2023Освітньо-виховні функції дитячого музичного театру в умовах інклюзивної освітиЛавриш, І.М.
2023Пісенні ігри як засіб формування культури україноспіву в дошкільнятЛоцман, Р.О.
2023Подвижницька місія академіка Івана Зязюна (до 85-річчя від дня народження)-
2023Практика в підготовці сучасного вчителя: інновації, виклики, цінності (рецензія на посібник «Фахова практика вчителя: національний досвід та європейські цінності / Лук’янова Лариса, Лянной Юрій, Семеног Олена, Вовк Мирослава. Київ: Талком, 2023. 237 с.)Хомич, Л.О.
2023Розвиток академічного партнерства в умовах воєнних реалій на засадах етичних цінностей Пізанського університетуСеменог, О.М.; Біличенко, О.Л.
2023Система свідомого нотного співу Б. Тричкова як засіб розвитку музичних здібностей учнівМедвідь, Т.О.
2023Спадщина С. А. Шевченка у фортепіанній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтваІрклієнко, В.С.; Лобач, О.О.
2023Сучасні підходи до побудови методичної системи навчання біологіїАлексєєва, С.В.; Дяченко-Богун, М.М.
2023Термінологічний дискурс проблеми підготовки майбутніх бакалаврів графічного дизайну до застосування каліграфії у професійній діяльностіШпак, О.В.
2023Формування проєктної культури у процесі бакалаврської підготовки дизайнерів одягу в закладах вищої освіти України і ДаніїСотська, Г.І.
2023Формування професійних компетентностей майбутнього вчителя інтегрованого курсу «Мистецтво»Сулаєва, Н.В.; Батієвська, Т.В.
Відображення результатів від 13 до 23 із 23
< назад 

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок