DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2023(27) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22490

Назва: Формування проєктної культури у процесі бакалаврської підготовки дизайнерів одягу в закладах вищої освіти України і Данії
Автори: Сотська, Г.І.
Ключові слова: проєктна культура
бакалаврська підготовка дизайнерів одягу
заклади вищої освіти
Україна
Данія
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті узагальнено досвід закладів вищої освіти України і Данії з питань формування проєктної культури дизайнерів одягу в процесі бакалаврської підготовки. Доведено, що формування проєктної культури дизайнерів одягу під час бакалаврської підготовки у вітчизняних і данських закладах вищої освіти результативне за умови включення фахівців у цілісний процес проєктної діяльності, що узгоджується з процесом цілеспрямованого формування професійних компетентностей. На основі порівняльного аналізу зроблено висновок, що освітній процес у вищих закладах освіти Данії ґрунтується на всепронизливій проєктності та міждисциплінарності, тоді як в Україні акцентується увага на міждисциплінарності й технологічності.
Опис: Сотська Г. І. Формування проєктної культури у процесі бакалаврської підготовки дизайнерів одягу в закладах вищої освіти України і Данії // Естетика і етика педагогічної дії: зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г.Короленка. Полтава; Київ, 2023. Вип. 27. С. 113-124.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22490
Розташовується у зібраннях:2023(27)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
10.pdf665,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок