DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Наукові видання >
Естетика і етика педагогічної дії >
2023(27) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22495

Назва: Система свідомого нотного співу Б. Тричкова як засіб розвитку музичних здібностей учнів
Автори: Медвідь, Т.О.
Ключові слова: метод «Столбіца»
болгарська драбинка
сходинки
поступеневий і стрибкоподібний рух
музичні здібності
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто сутність системи свідомого нотного співу болгарського педагога Б. Тричкова та розкрито роль дидактичного методу «Столбіца» в розвитку музичних здібностей учнів закладів загальної середньої освітни в Україні. Висвітлено значення терміну «столбіца». Проаналізовано два основні етапи читання нотного тексту за системою Б. Тричкова (поступеневий і стрибкоподібний); зазначено порядок вивчення ступенів у процесі засвоєння гами. Розкрито роль «болгарської драбинки» в розвитку музичних здібностей учнів закладів загальної середньої освіти.
Опис: Медвідь Т. О. Система свідомого нотного співу Б. Тричкова як засіб розвитку музичних здібностей учнів // Естетика і етика педагогічної дії: зб. наук. пр. / Ін-т пед. освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г.Короленка. Полтава; Київ, 2023. Вип. 27. С. 169-177.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22495
Розташовується у зібраннях:2023(27)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
15.pdf877,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок