DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22105

Назва: Арт-техніки як засіб корекції тривожності у дітей дошкільного віку
Автори: Пасічніченко, А.В.
Ключові слова: корекція тривожності
арт-техніки
тривожність
діти дошкільного віку
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): Сучасні умови життя провокують до порушення психологічного здоров’я у дітей дошкільного віку, Такі прояви, як страх, надмірна вразливість, підвищена тривожність, негативно впливають на загальний психічний розвиток, самопочуття, емоційний комфорт, призводять до зниження відчуття захищеності. Причини, особливості, прояви тривожності у дітей є предметом багатьох наукових досліджень (Вольнова Л., Дмитріюк Н., Дьоміна Г., Карпенко О., Козлюк О., Міщенко М., Ревть А., Руденко Н., Томчук М., Томчук С., Хавіна І. та ін.). Зважаючи на актуальність досліджуваної проблеми, конкретизації та глибшого аналізу, на наш погляд, потребує питання попередження та корекції тривожних станів у дітей дошкільного віку.
Опис: Пасічніченко А. В. Арт-техніки як засіб корекції тривожності у дітей дошкільного віку. Електронний збірник наукових праць ЗОІППО. № 1(53). 2023.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/22105
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Арт-техніки як засіб корекції.pdf247,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок