DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Матеріали наукових конференцій та семінарів >
Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21442

Назва: Формування у молодших школярів розуміння сутності процесу на уроках математики
Автори: Новак, А.О.
Ключові слова: молодший школяр
урок математики
розв’язування задач на спільну роботу
творча діяьність учня
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Основним завданням математичної освітньої галузі є – формування і розвиток гармонійно розвиненої особистості, яка вміє системно мислити, порівнювати, аналізувати та вирішувати поставлені завдання на практиці, у повсякденному житті. У дослідженні ми дотримуємося точки зору О. В. Онопрієнко, яка ґрунтується на тому, що формування математичної компетентності – це набуття особистістю стійких властивостей і системних якостей, які виявляються як здатність розв’язувати навчально-пізнавальні й життєві проблеми із застосуванням досвіду власної діяльності.
Опис: Новак А. О. Формування у молодших школярів розуміння сутності процесу на уроках математики // Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення: матеріали V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Полтава, 09-10 червня 2022 р.) / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. С. 98-100.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21442
Розташовується у зібраннях:Інновації в початковій освіті: проблеми, перспективи, відповіді на виклики сьогодення (2022)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
26.pdf170,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок