DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Збірник наукових праць >
Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2022 (6) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21275
|
Назва: | Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільника арттерапевтичним методом: пісочної анімації |
Автори: | Кірпіченко, В.С. |
Ключові слова: | дошкільник пісочна анімація дитина здібності дошкільний вік |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено проблему розвитку творчих здібностей дітей
старшого дошкільного віку засобами пісочної анімації. Розглянуто теоретичний
зміст впливу пісочної анімації на творчий розвиток дітей-дошкільників. Особливий інтерес у дітей і у дорослих
викликає така техніка, як малювання піском. З самого раннього
дитинства, граючи в пісочниці або на березі річки, діти мимоволі
намагаються малювати руками або долонею. Даний вид малювання —
один із самих незвичайних способів творчої діяльності, так як діти
створюють на піску неповторні шедеври своїми руками. Ігри з піском є
ефективним засобом всебічного розвитку дітей у цілому і творчих
здібностей, зокрема багаторічна практика свідчить, що ігри з піском
позитивно впливають на емоційне благополуччя дітей. |
Опис: | Кірпіченко В. С. Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільника арттерапевтичним методом: пісочної анімації // Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі : зб. наук. праць / за заг. ред. О. А. Гнізділової, відпов. ред. Н. В. Ковалевська. Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. Вип. 6. С. 92-95. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21275 |
Розташовується у зібраннях: | Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2022 (6)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|