DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Збірник наукових праць >
Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2022 (6) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21270

Назва: Педагогічне спілкування як шлях формування партнерської взаємодії в ЗДО
Автори: Зімакова, Л.В.
Бульбаха, Т.М.
Ключові слова: педагогічне спілкування
заклад дошкільної освіти
педагогічне спілкування
партнерська взаємодія
діти дошкільного віку
батьки
вихователь дітей дошкільного віку
заклад дошкільної освіти
дистанційне навчання
воєнний стан
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється проблема організації педагогічного спілкування на засадах партнерської взаємодії в закладах дошкільної освіти. Висвітлено результати науково-педагогічного дослідження в умовах дистанційного навчання в ЗДО в період воєнного стану. Проаналізовано сутність основних понять дослідження «педагогічне спілкування» та «партнерська взаємодія». Рекомендовано вихователям ЗДО в організації партнерського педагогічного спілкування в умовах дистанційного навчання в період воєнного стану мати низку фахових компетентностей.
Опис: Зімакова Л. В., Бульбаха Т. М. Педагогічне спілкування як шлях формування партнерської взаємодії в ЗДО // Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі : зб. наук. праць / за заг. ред. О. А. Гнізділової, відпов. ред. Н. В. Ковалевська. Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. Вип. 6. С. 65-71.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21270
Розташовується у зібраннях:Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2022 (6)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
13.pdf309,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок