DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Збірник наукових праць >
Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2022 (6) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21264
|
Назва: | Навички саморегуляції емоційного стану дитини дошкільного віку у стресових умовах війни |
Автори: | Гришко, О.І. Клевака, Л.П. |
Ключові слова: | дитина дошкільного віку емоції емоційна саморегуляція навички саморегуляції стрес війна |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Обґрунтовано, що під час війни діти дошкільного віку відчувають негативні
емоції, спричинені стресовою ситуацією та небезпекою для життя. Визначено
ознаки стресового стану дітей: фізичні, емоційні, когнітивні, поведінкові.
Окреслено природні та спеціальні способи регуляції емоційних станів. Детально
проаналізовано спеціальні способи регуляції (методи саморегуляції) емоційних
станів, нервово-психічної напруги, які можна застосовувати у роботі з дітьми.
Описані техніки дозволяють дитині дошкільного віку набути навички
саморегуляції емоційного стану. |
Опис: | Гришко О. І., Клевака Л. П. Навички саморегуляції емоційного стану дитини дошкільного віку у стресових умовах війни // Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі : зб. наук. праць / за заг. ред. О. А. Гнізділової, відпов. ред. Н. В. Ковалевська. Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. Вип. 6. С. 49-55. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21264 |
Розташовується у зібраннях: | Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2022 (6)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|