DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Збірник наукових праць >
Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2022 (6) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21235

Назва: Розвиток патріотичних почуттів у дітей дошкільного віку в період війни
Автори: Сулаєва, Н.В.
Ключові слова: дитина
паріотизм
патріотичне виховання
діти дошкільного віку
мистецько-освітня діяльність
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюються окремі аспекти розвитку патріотичних почуттів дітей дошкільного віку. Акцентується увага на тому, що актуальність цього питання особливо загострюється в період війни. Наголошується, що одним із ефективних шляхів розвитку патріотизму є активна діяльність, зокрема, мистецько-освітня. Підкреслюється, що до такої діяльності діти залучаються під час безпосереднього відвідування ЗДО, в ході перегляду матеріалів у соцмережах, у процесі взаємодії з викладачами й студентами ЗВО, де знаходяться діти дошкільного віку з тимчасово-окупованих територій, а також під час участі в різноманітних мистецьких заходах.
Опис: Сулаєва Н. В. Розвиток патріотичних почуттів у дітей дошкільного віку в період війни // Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі : зб. наук. праць / за заг. ред. О. А. Гнізділової, відпов. ред. Н. В. Ковалевська. Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. Вип. 6. С. 9-14.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21235
Розташовується у зібраннях:Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2022 (6)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
2.pdf287,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок