DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Збірник наукових праць >
Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2022 (6) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21234
|
Назва: | Використання прийомів мнемотехніки у процесі профорієнтації дітей дошкільного віку |
Автори: | Гнізділова, О.А. Дубовик, Ю.О. |
Ключові слова: | дошкільний вік мнемотехніка методи навчання прийоми навчання профорієнтація |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається проблема формування уявлень про професії у дітей
дошкільного віку. Наголошено на необхідності впровадження ранньої професійної
орієнтації в освітній процес закладу дошкільної освіти. Сформульовано авторське
трактування дефініції «профорієнтація дошкільників». Розкрито особливості
застосування прийомів мнемотехніки в процесі ранньої профорієнтації
дошкільників. Запропоновано мнемодоріжки, мнемокарти, флеш-карти, що
сприятимуть підвищенню ефективності ознайомлення дітей з професійною
діяльністю. |
Опис: | Гнізділова О. А., Дубовик Ю. О. Використання прийомів мнемотехніки у процесі профорієнтації дітей дошкільного віку // Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі : зб. наук. праць / за заг. ред. О. А. Гнізділової, відпов. ред. Н. В. Ковалевська. Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. Вип. 6. С. 4-8. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21234 |
Розташовується у зібраннях: | Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2022 (6)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|