DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Збірник наукових праць >
Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2022 (6) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21234

Назва: Використання прийомів мнемотехніки у процесі профорієнтації дітей дошкільного віку
Автори: Гнізділова, О.А.
Дубовик, Ю.О.
Ключові слова: дошкільний вік
мнемотехніка
методи навчання
прийоми навчання
профорієнтація
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема формування уявлень про професії у дітей дошкільного віку. Наголошено на необхідності впровадження ранньої професійної орієнтації в освітній процес закладу дошкільної освіти. Сформульовано авторське трактування дефініції «профорієнтація дошкільників». Розкрито особливості застосування прийомів мнемотехніки в процесі ранньої профорієнтації дошкільників. Запропоновано мнемодоріжки, мнемокарти, флеш-карти, що сприятимуть підвищенню ефективності ознайомлення дітей з професійною діяльністю.
Опис: Гнізділова О. А., Дубовик Ю. О. Використання прийомів мнемотехніки у процесі профорієнтації дітей дошкільного віку // Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі : зб. наук. праць / за заг. ред. О. А. Гнізділової, відпов. ред. Н. В. Ковалевська. Полтава: ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. Вип. 6. С. 4-8.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/21234
Розташовується у зібраннях:Дошкільна освіта у сучасному соціокультурному просторі 2022 (6)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
1a.pdf412,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок