DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20517

Назва: Актуальність принципів партнерської педагогіки у забезпеченні освітнього розвитку дитини в умовах воєнного стану
Автори: Зімакова, Л.В.
Ключові слова: партнерська педагогіка
педагогіка
діти
освітній розвиток
війна
воєнний стан
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Діти – це головна цінність кожної держави, її майбутнє. Освічені діти – це успіх держави на всіх рівнях у майбутньому. Право дитини на освіту визначають Закони України «Про охорону дитинства», «Про дошкільну освіту», Перший Протокол до Конвенції про захист прав і основних свобод людини, Конвенція про права дитини. З початком в Україні військового стану продовжувати освіту дітей дошкільного віку в звичному режимі в умовах постійних сигналів «повітряної небезпеки», «ракетної небезпеки», «артилерійської атаки» стало неможливим та небезпечним. Але соціальна, правова, культурна та моральна-етична відповідальність дорослого суспільства України зумовила пошук усіх можливостей надати дитині дошкільний освітній рівень, забезпечити рівність шансів у досягненні успіхів на подальших етапах навчання – запровадили дистанційне навчання дошкільників.
Опис: Зімакова Л. В. Актуальність принципів партнерської педагогіки у забезпеченні освітнього розвитку дитини в умовах воєнного стану. Освітній процес в закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану: теорія, практика, інновації : Зб. матеріалів конференції Освітній процес в закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану: теорія, практика, інновації, 16 червня 2022 р. / За ред. О. Рейпольської, О. Брежнєвої, І. Луценко, В. Рагозіної, С. Васильєвої]. Київ. 2022. С. 60-65.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20517
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Актуальність принципів партнерської педагогіки.pdf849,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок