DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20496

Название: Шляхи реалізації педагогічного оптимізму в початковій школі
Авторы: Мірошніченко, Т.В.
Ключевые слова: оптимізм
педагогічний оптимізм
емоційно сприятлива атмосфера
вчитель-фасилітатор
створення ситуації успіху
клімат в класі
творчий розвиток молодшого школяра
Issue Date: 2022
Краткий осмотр (реферат): У статті висвітлено роль педагогічного оптимізму в професійній діяльності вчителя початкових класів. Представлено особистісні якості педагога-оптиміста, що стають професійно значущими передумовами створення сприятливих суб’єктсуб’єктних відносин в освітньому процесі початкової школи на засадах гуманістичної педагогіки. Схарактеризовано шляхи реалізації педагогічного оптимізму в початковій школі: віра вчителя в потенційні можливості дитини, забезпечення емоційно сприятливого клімату в класі, створення на уроці ситуації успіху, виконання вчителем ролі фасилітатора.
Описание: Мірошніченко Т. В. Шляхи реалізації педагогічного оптимізму в початковій школі // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 5. Полтава : ПП Астрая, 2022. С. 137-144.
URI: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20496
Appears in Collections:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
18.pdf403,51 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback