DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5) >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20496

Назва: Шляхи реалізації педагогічного оптимізму в початковій школі
Автори: Мірошніченко, Т.В.
Ключові слова: оптимізм
педагогічний оптимізм
емоційно сприятлива атмосфера
вчитель-фасилітатор
створення ситуації успіху
клімат в класі
творчий розвиток молодшого школяра
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено роль педагогічного оптимізму в професійній діяльності вчителя початкових класів. Представлено особистісні якості педагога-оптиміста, що стають професійно значущими передумовами створення сприятливих суб’єктсуб’єктних відносин в освітньому процесі початкової школи на засадах гуманістичної педагогіки. Схарактеризовано шляхи реалізації педагогічного оптимізму в початковій школі: віра вчителя в потенційні можливості дитини, забезпечення емоційно сприятливого клімату в класі, створення на уроці ситуації успіху, виконання вчителем ролі фасилітатора.
Опис: Мірошніченко Т. В. Шляхи реалізації педагогічного оптимізму в початковій школі // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 5. Полтава : ПП Астрая, 2022. С. 137-144.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20496
Розташовується у зібраннях:Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5)

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
18.pdf403,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок