DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра початкової освіти >
Збірник наукових праць >
Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5) >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20496
|
Назва: | Шляхи реалізації педагогічного оптимізму в початковій школі |
Автори: | Мірошніченко, Т.В. |
Ключові слова: | оптимізм педагогічний оптимізм емоційно сприятлива атмосфера вчитель-фасилітатор створення ситуації успіху клімат в класі творчий розвиток молодшого школяра |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлено роль педагогічного оптимізму в
професійній діяльності вчителя початкових класів. Представлено
особистісні якості педагога-оптиміста, що стають професійно
значущими передумовами створення сприятливих суб’єктсуб’єктних відносин в освітньому процесі початкової школи на
засадах гуманістичної педагогіки. Схарактеризовано шляхи
реалізації педагогічного оптимізму в початковій школі: віра
вчителя в потенційні можливості дитини, забезпечення емоційно
сприятливого клімату в класі, створення на уроці ситуації успіху,
виконання вчителем ролі фасилітатора. |
Опис: | Мірошніченко Т. В. Шляхи реалізації педагогічного оптимізму в початковій школі // Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті: зб. наук. праць [за заг. ред. О. А. Федій, відп. ред. Ю. Г. Павленко] / Полтав. нац. пед. ун-т імені В. Г. Короленка. Вип. 5. Полтава : ПП Астрая, 2022. С. 137-144. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20496 |
Розташовується у зібраннях: | Інноваційні педагогічні рішення у початковій освіті 2022 (5)
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|