DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20107

Назва: Арт-техніки як засіб профілактики емоційного вигорання педагогів
Автори: Пасічніченко, А.В.
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Педагогічна діяльність супроводжується високою емоційною напруженістю та наявністю значної кількості стресових чинників, оскільки вона передбачає відповідальність за життя та здоров’я дітей, виконання значної кількості завдань, спілкування та взаємодію з великою кількістю людей упродовж дня. Перераховані особливості, у свою чергу, позначаються на психічному здоров’ї педагогів. Вони досить часто стикаються з проблемою надмірного емоційного, психологічного виснаження та професійного вигорання.
Опис: Пасічніченко А. В. Арт-техніки як засіб профілактики емоційного вигорання педагогів. Освітній процес в закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану: теорія, практика, інновації: Зб. матеріалів конференції Освітній процес в закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану: теорія, практика, інновації, 16 червня 2022 р. [За ред. О. Рейпольської, О. Брежнєвої, І. Луценко, В. Рагозіної, С. Васильєвої] Київ. 2022. С. 145-148.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20107
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Арт-техніки як засіб профілактики.pdf664,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок