DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20107
|
Назва: | Арт-техніки як засіб профілактики емоційного вигорання педагогів |
Автори: | Пасічніченко, А.В. |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Педагогічна діяльність супроводжується високою емоційною напруженістю та наявністю значної кількості стресових чинників, оскільки вона передбачає відповідальність за життя та здоров’я дітей, виконання значної кількості завдань, спілкування та взаємодію з великою кількістю людей упродовж дня. Перераховані особливості, у свою чергу, позначаються на психічному здоров’ї педагогів. Вони досить часто стикаються з проблемою надмірного емоційного, психологічного виснаження та професійного вигорання. |
Опис: | Пасічніченко А. В. Арт-техніки як засіб профілактики емоційного вигорання педагогів. Освітній процес в закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану: теорія, практика, інновації: Зб. матеріалів конференції Освітній процес в закладах дошкільної освіти в умовах воєнного стану: теорія, практика, інновації, 16 червня 2022 р. [За ред. О. Рейпольської, О. Брежнєвої, І. Луценко, В. Рагозіної, С. Васильєвої] Київ. 2022. С. 145-148. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/20107 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|