DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19945

Назва: Передумови запровадження партнерської педагогіки як освітнього компонента професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти
Автори: Зімакова, Л.В.
Ключові слова: партнерська педагогіка
дошкільна освіта
професійна підготовка
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): У сучасному вітчизняному суспільстві відбуваються соціально- економічні, політичні зміни, які обов’язково впливають на освіту. Тридцять років тому Україна вступила в ринкові економічні відносини, при яких освітня сфера поступово освоює широкі та багатоаспектні економічні та «клієнтські» відносини. Україна – демократична держава, для якої характерним є гуманізація суспільних процесів, проголошення свободи вибору, освоєння механізмів розвитку та саморозвитку особистості, і це входить у її законодавчі та процесуально-операційні щаблі, змінює освітні функції, принципи, цілі та задачі. Нині освітня сфера послуг попадає під кліше «клієнтоцентричності» або «ціна-якість» і повне вимірювання стандартизації [1]. У цьому аспекті значна увага повинна приділятися професійній підготовці фахівців дошкільної освіти і найефективнішим, на нашу думку, є запровадження в змістовий компонент освітньо-професійної програми «Дошкільна освіта» навчальної дисципліни «Партнерська педагогіка».
Опис: Зімакова Л. В. Передумови запровадження партнерської педагогіки як освітнього компонента професійної підготовки майбутніх фахівців дошкільної освіти. М. П. Драгоманов у Європейському вимірі наукової української національної ідеї та українського відродження другої половини ХІХ століття (з нагоди 180-ї річниці від дня народження видатного педагога) : Матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної онлайн – конференції, 11-12 листопада 2021 р. Умань : ВПЦ «Візаві», 2021. С. 37-39.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19945
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Передумови запровадження партнерської педагогіки.pdf648,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок