DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19944
|
Назва: | Особливості дошкільної освіти Сінгапуру |
Автори: | Клевака, Л.П. Гришко, О.І. |
Ключові слова: | дошкільна освіта Сінгапур діти |
Дата публікації: | 2022 |
Короткий огляд (реферат): | Сінгапурська освіта – одна з найуспішніших у світі. У номінації World Top 20 Education Poll країна ввійшла до ТОП-10 рейтингу найкращих освітніх систем [1]. Роль освіти в Сінгапурі визначають як «підготовку дітей до навчання впродовж життя». Дошкільна освіта – перший крок до реалізації принципу навчання протягом життя. Тож, згідно зі стандартом, підготувати дитину до подальшого шкільного навчання означає, що діти: отримують задоволення від того, що вони роблять; охоче ставлять запитання, щоби дізнатися більше про світ; прагнуть вчитися та вміють ділитися [2]. |
Опис: | Клевака Л. П., Гришко О. І. Особливості дошкільної освіти Сінгапуру. The V International Science Conference «Theory, practice and science», October 18 – 20, Tokyo, Japan. Pp. 202-204. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19944 |
Розташовується у зібраннях: | Статті
|
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
|