DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19944

Назва: Особливості дошкільної освіти Сінгапуру
Автори: Клевака, Л.П.
Гришко, О.І.
Ключові слова: дошкільна освіта
Сінгапур
діти
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Сінгапурська освіта – одна з найуспішніших у світі. У номінації World Top 20 Education Poll країна ввійшла до ТОП-10 рейтингу найкращих освітніх систем [1]. Роль освіти в Сінгапурі визначають як «підготовку дітей до навчання впродовж життя». Дошкільна освіта – перший крок до реалізації принципу навчання протягом життя. Тож, згідно зі стандартом, підготувати дитину до подальшого шкільного навчання означає, що діти: отримують задоволення від того, що вони роблять; охоче ставлять запитання, щоби дізнатися більше про світ; прагнуть вчитися та вміють ділитися [2].
Опис: Клевака Л. П., Гришко О. І. Особливості дошкільної освіти Сінгапуру. The V International Science Conference «Theory, practice and science», October 18 – 20, Tokyo, Japan. Pp. 202-204.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19944
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Особливості дошкільної освіти Сінгапуру.pdf222,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок