DSpace
 

DSpace of Korolenko Poltava National Pedagogical University >
Факультети та кафедри >
Факультети >
Факультет Педагогічної і мистецької освіти >
Кафедра дошкільної освіти >
Статті >

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19893

Назва: Соціальна компетентність як умова успішної соціальної адаптації дитини до школи
Автори: Пасічніченко, А.В.
Ключові слова: соціальна компетентність
адаптація
соціальна готовність
дошкільник
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): Стаття містить аналіз змін у соціальній ситуації розвитку дитини у зв’язку з початком її шкільного навчання. Зазначено, що вступ до школи – важливий етап, який передбачає адаптацію до нових умов. Вказано, що серед чинників, які визначають успішне пристосування, вагоме місце займає соціальна компетентність дошкільника.
Опис: Пасічніченко А. В. Соціальна компетентність як умова успішної соціальної адаптації дитини до школи. Актуальні проблеми наступності дошкільної і початкової освіти : збірник матеріалів VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції / Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, кафедра теорії та методик дошкільної освіти ; [відпов. секр. К. І. Демчик]. Київ : Міленіум, 2022. С. 114-116.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.pnpu.edu.ua/handle/123456789/19893
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:

Файл Опис РозмірФормат
Соціальна компетентність як умова.pdf652,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Перегляд статистики

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

 

Valid XHTML 1.0! Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок